Alimente de toamna care ne ingrasa

20 Octombrie 2013
 

Multe dintre alimentele si preparatele toamnei sunt pline de calorii "ascunse" care dau peste cap efortul tau de a slabi sau de a te mentine in forma.

 

Chiar daca s-a facut frig si esti nevoita sa mai pui o hainuta sau doua pe tine, nu inseamna ca trebuie sa "imbraci" si meniul in grasimi si zaharuri care te ingrasa foarte tare.

 

1. Gem/dulceata

 

Bunatatile facute peste vara pentru a fi mancate toamna si iarna contin, printre altele, gemuri sau dulceturi savuroase din fructe care te ispitesc de fiecare data cand deschizi usa camarei.

 

Daca esti la dieta sau incerci sa te mentii in forma este mai bine sa eviti aceste produse. Ele sunt pline de zahar si chiar si consumul unei singure lingurite adauga inutil calorii siluetei tale.

 

2. Supa crema de legume

 

Supele de rosii din sezonul de vara sunt inlocuite treptat de supele crema, extrem de delicioase si hranitoare. Ele sunt o alegere buna daca nu ai probleme cu greutatea. Dar daca incerci sa slabesti, este bine sa fii sigura ca nu contin unt, branza, smantana sau crutoane. Degeaba se numeste supa de legume, daca sunt presarate cu ingrediente pline de calorii.

 

3. Placinta cu dovleac/branza

 

Toamna incep sa rasara placintele in cuptor. Cea cu dovleac este specifica sezonului si este adeseori prima ta alegere pentru desert. Chiar daca dovleacul (placintarul) este un aliment sanatos de toamna, atunci cand face parte dintr-o placinta la care se adauga din plin zahar si foi de patiserie facute cu margarina, isi pierde multe din elementele nutritive. In plus, placinta este bombardata cu multe calorii dornice sa se transforme in colaceii de pe solduri sau in celulita.

 

Nici placintele de branza nu sunt mai sanatoase. Pe langa aceleasi foi de placinta, ele contin branza grasa, oua si foarte mult zahar - o combinatie care-ti distruge rapid eforturile de a slabi.

 

Stai departe de aceste alimente si consuma fructe proaspete de toamna, pentru ca sunt satioase si au un numar mic de calorii: mere, prune, gutui, pere, struguri etc.

 

4. Must

 

Daca strugurii sunt bogati in vitamine, minerale si antioxidanti si ajuta in dietele de slabit, mustul nu se poate lauda cu aceleasi beneficii. El pastreaza doar o parte din elementele nutritive esentiale si este imbogatit cu zahar.


5. Friptura cu sos

 

Fripturile au fost in centrul atentiei si in sezonul calduros, dar erau facute pe gratar si constau in carne slaba - pui sau peste. Pe masura ce se lasa frigul, gratarele sunt inlocuite cu fripturile de porc cu sos la cuptor sau prajite, bine impanate cu grasime. Acestea sunt bombe calorice care adauga strat dupa strat de grasime in corp.

 

6. Fructe in foietaj  citeste mai mult...

Sursa Ele.ro

 
Clasificare stire: Nutritie
Vezi stiri din categoria: Nutritie
Vezi articole din categoria: Nutritie
 
 
Acest site este detinut, administrat si mentinut de SC Blue Soft SRL, Distribuitor independent al produselor CaliVita® International. Distribuitorul independent mentionat mai inainte este singurul responsabil de continutul acestui site, iar Reteaua CaliVita® International si entitatile sale operatoare nu au nici o responsabilitate cu privire la acest site. Ne luam angajamentul sa va anuntam cand un produs nu mai este pe stoc sau o promotie este retrasa.

Pagina de internet www.farmamed.ro si detinatorul acesteia SC BLUE SOFT SRL nu comercializeaza produse ci doar promoveaza produse ale unor distribuitori autorizati, avand rolul doar de a prelua si retransmite catre acesti distribuitori comenzi on line. Drept urmare, farmamed.ro si SC BLUE SOFT SRL nu se fac raspunzatoare de eventuale deficiente aparute in livrarea comenzilor, continutul coletelor, provenienta sau calitatea produselor, acestea revenind in sarcina exclusiva a distribuitorilor autorizati al produselor respective.