Barbatii pot afla daca sunt in pericol sa-si piarda parul inainte de 40 de ani

06 Martie 2008
 

O noua corporatie americana din domeniul biotehnologiei a lansat un test genetic destinat barbatilor care doresc sa afle daca sunt in pericol sa-si piarda parul. Barbatii care doresc sa afle daca-si vor pierde parul inainte de varsta de 40 de ani, pot comanda acest test pe internet si pot trimite un esantion de saliva prin posta pentru a fi analizat. Rezultatele testului si analizelor vor fi primite in schimbul platii a 149 de dolari. Alopecia androgenetica este ereditara, insa capul calvit al tatalui sau al bunicului nu constituie un barometru stiintific pentru a determina cand urmasul acestora va incepe sa-si piarda podoaba capilara si daca acest proces este ineluctabil. "In fiecare an tineri cu varste intre 20 si 35 de ani cheltuiesc milioane de dolari pe produse farmaceutice si alte tratamente scumpe impotriva calvitiei, desi unii dintre ei nu ar ajunge niciodata sa-si piarda parul", a precizat Andy Goren, un reprezentant al corporatiei HairDX. /Rompres/

 
Clasificare stire: Frumusete
Vezi stiri din categoria: Frumusete
Vezi articole din categoria: Frumusete
 
 
Acest site este detinut, administrat si mentinut de SC Blue Soft SRL, Distribuitor independent al produselor CaliVita® International. Distribuitorul independent mentionat mai inainte este singurul responsabil de continutul acestui site, iar Reteaua CaliVita® International si entitatile sale operatoare nu au nici o responsabilitate cu privire la acest site. Ne luam angajamentul sa va anuntam cand un produs nu mai este pe stoc sau o promotie este retrasa.

Pagina de internet www.farmamed.ro si detinatorul acesteia SC BLUE SOFT SRL nu comercializeaza produse ci doar promoveaza produse ale unor distribuitori autorizati, avand rolul doar de a prelua si retransmite catre acesti distribuitori comenzi on line. Drept urmare, farmamed.ro si SC BLUE SOFT SRL nu se fac raspunzatoare de eventuale deficiente aparute in livrarea comenzilor, continutul coletelor, provenienta sau calitatea produselor, acestea revenind in sarcina exclusiva a distribuitorilor autorizati al produselor respective.