CE VOR oamenii cu adevarat in materie de SEX- Un STUDIU cu REZULTATE SURPRINZATOARE

27 Aprilie 2011
 

Business Insider face un rezumat al concluziilor celui mai mare studiu despre sex, publicat în cartea "A Billion Wicked Thoughts" ("Un miliard de gânduri păcătoase"). Cercetarea susţine că arată "ce vor oamenii cu adevărat", în materie de sex. Astfel:

• Fetişurile legate de picioare nu sunt specifice devianţilor . Bărbaţii sunt programaţi genetic să caute femei cu picior mic, acesta fiind un semn al existenţei din belşug a hormonilor fertilităţii, susţine studiul.

• Bărbaţii heterosexuali apreciază o gamă mai largă de filme porno decât se credea iniţial - inclusiv cele cu femei în vârstă sau cu transsexuali.

• Homosexualii şi heterosexualii au creiere "aproape identice", iar părţile favorite ale corpului partenerilor sunt aceleaşi, în ordine: bustul, fundul, picioarele.

• Bărbaţii heterosexuali preferă femeile cu forme celor slabe. citeste mai mult...

Sursa Gandul

 
Clasificare stire: Sex
Vezi stiri din categoria: Sex
Vezi articole din categoria: Sex
 
 
Acest site este detinut, administrat si mentinut de SC Blue Soft SRL, Distribuitor independent al produselor CaliVita® International. Distribuitorul independent mentionat mai inainte este singurul responsabil de continutul acestui site, iar Reteaua CaliVita® International si entitatile sale operatoare nu au nici o responsabilitate cu privire la acest site. Ne luam angajamentul sa va anuntam cand un produs nu mai este pe stoc sau o promotie este retrasa.

Pagina de internet www.farmamed.ro si detinatorul acesteia SC BLUE SOFT SRL nu comercializeaza produse ci doar promoveaza produse ale unor distribuitori autorizati, avand rolul doar de a prelua si retransmite catre acesti distribuitori comenzi on line. Drept urmare, farmamed.ro si SC BLUE SOFT SRL nu se fac raspunzatoare de eventuale deficiente aparute in livrarea comenzilor, continutul coletelor, provenienta sau calitatea produselor, acestea revenind in sarcina exclusiva a distribuitorilor autorizati al produselor respective.