De cate reclame la tigari are nevoie un adolescent pentru a se apuca de fumat

14 Iunie 2013
 

Un studiu realizat recent in Germania a scos la iveala faptul ca un adolescent prezinta un risc cu 40% mai mare de a se apuca de fumat dupa ce a vizionat 10 reclame la tigari.


Cercetarea, realizata pe 1.300 de adolescenti cu varste cuprinse intre 10 - 15 ani, monitorizati timp de 2,5 ani, din 21 de scoli din trei regiuni ale tarii, vine in prijinul ideii ca astfel de reclame ar trebui interzise complet, relateaza Medical Daily.


S-a descoperit ca adolescentii care vazusera cele mai multe astfel de reclame - intre 11 si 55 - erau de doua ori mai predispusi sa devina fumatori, comparativ cu cei care nu fusesera expusi la astfel de reclame atat de des (nu vazusera decat 2 sau 3 reclame).


Organizatia Mondiala a Sanatatii militeaza, de altfel, pentru interzicerea totala a acestor reclame.


Comparativ cu alte specii, oamenii sunt foarte susceptibili la sugestii, mai ales in timpul adolescentei, pana in momentul in care devin maturi.  citeste mai mult...

Sursa Ziare.com

 
Clasificare stire: Boli si afectiuni
Vezi stiri din categoria: Boli si afectiuni
Vezi articole din categoria: Boli si afectiuni
 
 
Acest site este detinut, administrat si mentinut de SC Blue Soft SRL, Distribuitor independent al produselor CaliVita® International. Distribuitorul independent mentionat mai inainte este singurul responsabil de continutul acestui site, iar Reteaua CaliVita® International si entitatile sale operatoare nu au nici o responsabilitate cu privire la acest site. Ne luam angajamentul sa va anuntam cand un produs nu mai este pe stoc sau o promotie este retrasa.

Pagina de internet www.farmamed.ro si detinatorul acesteia SC BLUE SOFT SRL nu comercializeaza produse ci doar promoveaza produse ale unor distribuitori autorizati, avand rolul doar de a prelua si retransmite catre acesti distribuitori comenzi on line. Drept urmare, farmamed.ro si SC BLUE SOFT SRL nu se fac raspunzatoare de eventuale deficiente aparute in livrarea comenzilor, continutul coletelor, provenienta sau calitatea produselor, acestea revenind in sarcina exclusiva a distribuitorilor autorizati al produselor respective.