Dieta cu miere

10 Decembrie 2013
 

Mierea, alcatuita dintr-o combinatie de zaharuri naturale, poate declansa modificari metabolice care neutralizeaza pofta de dulciuri, iar inlocuirea zaharului cu miere in timpul zilei si adaugarea unei lingurite cu miere intr-o bautura calda inainte de culcare neutralizeaza mecanismele cerebrale responsabile pentru pofta de dulciuri.


Aceasta este baza pentru dieta cu miere care nu exclude din planul zilnic gustarile si deserturile interzise de obicei in alte cure de slabire. Corpul regleaza excesul de zaharuri prin eliberarea de insulina, care o filtreaza din sange si o depoziteaza ca grasime, acesta fiind mecanismul prin care se acumuleaza grasime si, implicit, kilograme in plus.


Iata care sunt regulile pentru dieta cu miere


Inlocuieste zaharul cu miere. Principalul vinovat pentru obezitate este zaharul, fiecare gram de zahar consumat fiind metabolizat in doua grame de grasime corporala. Renuntand la zahar si la indulcitorii artificiali, inclusiv la alimentele care contin zahar "ascuns", elimini sursele pentru producerea de grasimi.


Dimineata, bea un pahar cu apa calda in care ati adaugat doua lingurite de miere. Folositi miere pentru a indulci ceaiul si cafeaua, si chiar la gatit - mierea este de doua ori mai dulce decat zaharul, asadar vei consuma catitati mai mici.


Renunta la alimentele bogate in sare, zahar si grasimi si alege alimentele hranitoare - cereale integrale, fructe si legume, peste, carne slaba - si renunta la gustarile bogate in zahar, la cipsuri si bauturi acidulate, la alimente prajite si procesate, la meniuri de fast-food si la produse de patiserie.


Baza pentru dieta cu miere care nu exclude din planul zilnic gustarile si deserturile interzise de obicei in alte cure de slabire. Corpul regleaza excesul de zaharuri prin eliberarea de insulina, care o filtreaza din sange si o depoziteaza ca grasime, acesta fiind mecanismul prin care se acumuleaza grasime si, implicit, kilograme in plus.

 

Alege carbohidrati nerafinati. Asta inseamna paine integrala, pastele si orezul brun care sunt bogate in fibre, favorizeaza digestia, sunt procesate mai lent in organism si mentin astfel mai mult timp senzatia de satietate.


Fara carbohidrati o zi pe saptamana. Incepe saptamana cu o zi fara paine, paste, produse fainoase, cartofi, orez si cereale, iar nivelul de insulina va scadea considerabil.


Consuma proteine la fiecare masa. Proteinele prelungesc senzatia de satietate si mentin energia musculara. Alege proteine slabe pentru reducerea nivelului caloric si alegeti peste, pui, carne slaba de porc si de vita sau oua. Surse vegetale de proteine sunt humusul, untul de arahide, lintea, fasolea si leguminoasele. 

  citeste mai mult...

Sursa Femeia

 
Clasificare stire: Nutritie
Vezi stiri din categoria: Nutritie
Vezi articole din categoria: Nutritie
 
 
Acest site este detinut, administrat si mentinut de SC Blue Soft SRL, Distribuitor independent al produselor CaliVita® International. Distribuitorul independent mentionat mai inainte este singurul responsabil de continutul acestui site, iar Reteaua CaliVita® International si entitatile sale operatoare nu au nici o responsabilitate cu privire la acest site. Ne luam angajamentul sa va anuntam cand un produs nu mai este pe stoc sau o promotie este retrasa.

Pagina de internet www.farmamed.ro si detinatorul acesteia SC BLUE SOFT SRL nu comercializeaza produse ci doar promoveaza produse ale unor distribuitori autorizati, avand rolul doar de a prelua si retransmite catre acesti distribuitori comenzi on line. Drept urmare, farmamed.ro si SC BLUE SOFT SRL nu se fac raspunzatoare de eventuale deficiente aparute in livrarea comenzilor, continutul coletelor, provenienta sau calitatea produselor, acestea revenind in sarcina exclusiva a distribuitorilor autorizati al produselor respective.