Dupa 60 de ani, cercetatorii au concluzionat: Punctul G este un MIT

20 Ianuarie 2012
 

Oamenii de ştiinţă de la Yale-New Haven Hospital din Connecticut au ajuns la concluzia că punctul G nu există, după ce analizele cu ultrasunete şi cele realizate pe probe de ţesut au arătat că această zonă erogenă nu poate fi identificată.

"Unde este punctul G" este întrebarea care a suscitat de-a lungul a şase decenii interesul bărbaţilor şi femeilor. Această zonă erogenă a fost descrisă pentru prima data de către dr. Ernst Grafenberg, în anul 1950. El spunea că punctul G este o zonă care se află pe pereţii vaginali şi care, stimulată, le provoacă femeilor orgasm, informează Daily Mail.

De altfel şi vechii indieni aveau aceeaşi credinţă, potrivit scrierilor Kama Sutra. Ei descriau ceea ce ulterior s-a numit "punctul G" drept o zonă sensibilă, aflată în interiorul vaginului şi care, stimulată, ar produce plăceri maxime.  citeste mai mult...

Sursa Gandul

 
Clasificare stire: Viata sexuala
Vezi stiri din categoria: Viata sexuala
Vezi articole din categoria: Viata sexuala
 
 
Acest site este detinut, administrat si mentinut de SC Blue Soft SRL, Distribuitor independent al produselor CaliVita® International. Distribuitorul independent mentionat mai inainte este singurul responsabil de continutul acestui site, iar Reteaua CaliVita® International si entitatile sale operatoare nu au nici o responsabilitate cu privire la acest site. Ne luam angajamentul sa va anuntam cand un produs nu mai este pe stoc sau o promotie este retrasa.

Pagina de internet www.farmamed.ro si detinatorul acesteia SC BLUE SOFT SRL nu comercializeaza produse ci doar promoveaza produse ale unor distribuitori autorizati, avand rolul doar de a prelua si retransmite catre acesti distribuitori comenzi on line. Drept urmare, farmamed.ro si SC BLUE SOFT SRL nu se fac raspunzatoare de eventuale deficiente aparute in livrarea comenzilor, continutul coletelor, provenienta sau calitatea produselor, acestea revenind in sarcina exclusiva a distribuitorilor autorizati al produselor respective.