Internetul - principala sursa de informatie privind contraceptia, pentru romani

12 Octombrie 2010
 

Internetul este principala sursa de informare privind contraceptia pentru romani, releva un studiu realizat de GfK Romania, el fiind mentionat de 83% dintre respondenti.

Pe urmatoarele locuri in ceea ce priveste mijloacele de informare se afla medicul (41%), partenerul sau partenera (38%), brosurile din cabinetele medicale (36%), televiziunea (30%) si revistele pentru femei (29%).

Potrivit studiului, mai mult de o treime dintre femeile intervievate se informeaza si aleg singure in ceea ce priveste metoda contraceptiva pe care sa o foloseasca, iar o alta treime se sfatuiesc cu un medic. Apoi, majoritatea femeilor discuta aceasta varianta cu partenerul si de cele mai multe ori decid impreuna.

In ceea ce-i priveste pe barbati, o jumatate dintre respondenti sunt de acord cu folosirea metodelor contraceptive, o treime nu le agreeaza dar le considera necesare si doar unul din sase barbati considera ca stie foarte multe despre aceste metode. citeste mai mult...

Sursa Informatia medicala

 
Clasificare stire: Viata sexuala
Vezi stiri din categoria: Viata sexuala
Vezi articole din categoria: Viata sexuala
 
 
Acest site este detinut, administrat si mentinut de SC Blue Soft SRL, Distribuitor independent al produselor CaliVita® International. Distribuitorul independent mentionat mai inainte este singurul responsabil de continutul acestui site, iar Reteaua CaliVita® International si entitatile sale operatoare nu au nici o responsabilitate cu privire la acest site. Ne luam angajamentul sa va anuntam cand un produs nu mai este pe stoc sau o promotie este retrasa.

Pagina de internet www.farmamed.ro si detinatorul acesteia SC BLUE SOFT SRL nu comercializeaza produse ci doar promoveaza produse ale unor distribuitori autorizati, avand rolul doar de a prelua si retransmite catre acesti distribuitori comenzi on line. Drept urmare, farmamed.ro si SC BLUE SOFT SRL nu se fac raspunzatoare de eventuale deficiente aparute in livrarea comenzilor, continutul coletelor, provenienta sau calitatea produselor, acestea revenind in sarcina exclusiva a distribuitorilor autorizati al produselor respective.