Lista alimentelor care taie POFTA DE MANCARE

04 Aprilie 2014
 

Pana si o masa cu doua feluri de mancare ne poate furniza mai multe calorii decat ardem intr-o zi! Iar cum poftele si senzatia de foame reprezinta cei mai mari dusmani ai siluetei, ce ar fi daca ne vom gandi mai bine la ceea ce urmeaza sa mancam si am alege alimente sarace in calorii, dar care taie pofta de mancare?


Tocmai de aceea iti propunem sa citesti lista de mai jos, lista pe care o poti purta cu tine si o poti consulta ori de cate ori iti este foame si ai tendinta sa mananci prea mult ori prea caloric.


Lista alimentelor care iti taie POFTA DE MANCARE

Morcovii cruzi

Daca te aflii la birou sau in orice alta circumstanta care iti permite, poti alege sa consumi intre mese morcovi cruzi. Bine ar fi sa ii consumi cu tot cu “coaja” (aceasta contine nutrienti cu proprietati benefice asupra sanatatii), dupa ce i-ai spalat foarte bine.


Oul

Oul este foarte consistent, complet din punct de vedere proteic si totodata sarac in calorii. Un ou are doar 80 de calorii daca este preparat prin fierbere. Oul poate fi consumat singur sau alaturi de legume proaspete. Nu combinati oul cu ulei, branzeturi, lactate, fainoase, carne sau fructe. Un ou si cateva legume crude neacide (ardei, salata, morcov) poate reprezenta un mic dejun ideal.

Nu prajiti oul, in aceasta situatie va contine mult mai multe calorii, iar uleiul prajit este toxic.


Frutele oleaginoase (seminte, nuci, arahide, caju)

Atunci cand ai pofta de o gustare sau ai vrea sa nu ai o masa bogata, poti alege fructele oleaginoase: nuci, alune, arahide, caju, seminte de orice fel. Important este ca fructele oleaginoase sa nu fie coapte, caci uleiurile naturale pe care le contin devin toxice daca sunt incalzite.

Fructele oleaginoase sunt bogate in acizi grasi nesaturati, omega 3, omega 6, vitamine din complexul B si o serie de substante active. Fructele oleaginoase sunt indicate in diete, acestea ccelereaza mobilizarea grasimilor si favorizeaza pierderea in greutate.


Laptele

Puteti inlocui o gustare din zi cu un pahar de lapte. Desi sarac in calorii, laptele este satios si alunga senzatia de foame.


Iaurtul

Nutritionistii recomanda sa consumati iaurt intre mese sau la micul dejun. Iaurtul scade pofta de mancare, iar daca il amestecati cu cereale si fructe oleaginoase poate inlocui chiar o masa din zi. Satios si sanatos, iartul este consoderat cu precadere alimentul femeilor.


  citeste mai mult...

Sursa Kudika

 
Clasificare stire: Nutritie
Vezi stiri din categoria: Nutritie
Vezi articole din categoria: Nutritie
 
 
Acest site este detinut, administrat si mentinut de SC Blue Soft SRL, Distribuitor independent al produselor CaliVita® International. Distribuitorul independent mentionat mai inainte este singurul responsabil de continutul acestui site, iar Reteaua CaliVita® International si entitatile sale operatoare nu au nici o responsabilitate cu privire la acest site. Ne luam angajamentul sa va anuntam cand un produs nu mai este pe stoc sau o promotie este retrasa.

Pagina de internet www.farmamed.ro si detinatorul acesteia SC BLUE SOFT SRL nu comercializeaza produse ci doar promoveaza produse ale unor distribuitori autorizati, avand rolul doar de a prelua si retransmite catre acesti distribuitori comenzi on line. Drept urmare, farmamed.ro si SC BLUE SOFT SRL nu se fac raspunzatoare de eventuale deficiente aparute in livrarea comenzilor, continutul coletelor, provenienta sau calitatea produselor, acestea revenind in sarcina exclusiva a distribuitorilor autorizati al produselor respective.