Obiceiuri alimentare de care trebuie sa scapam

15 Octombrie 2013
 

Obiceiurile proaste in materie de alimentatie sunt un lucru frecvent. Este foarte usor sa actionezi automat atunci cand vine vorba despre mancare. Un stil de viata agitat te impinge rapid spre obiceiuri proaste de alimentatie, cum ar fi mancatul pe fuga.

 

Afla care sunt cele mai daunatoare obiceiuri de care trebuie sa te feresti, daca vrei sa ai o sanatate de fier:

 

1 Mancatul pe fuga

 

Pe langa faptul ca poti face o indigestie, mancatul pe fuga are si alte dezavantaje care iti afecteaza serios sanatatea. In primul rand, cand te grabesti, nu mai esti atenta la ceea ce mananci. In astfel de momente, principalul tau scop este sa scapi de senzatia de foame. Insa, in acest mod, poti consuma alimente mai bogate in calorii decat in nutrienti, cum este mancarea fast food, produsele de patiserie bogate in grasimi, sandwich-urile cu prea multa paine, o pizza de proasta calitate etc.

 

2 Portiile mai mari de mancare

 

Consumul unei cantitati mai mari de mancare decat cea necesara organismului este unul dintre cele mai intalnite greseli de alimentatie. Sunt multe cazurile in care o persoana mananca exagerat: stresul, supararea, graba, mancatul in picioare, farfuriile mari, distractia televizorului etc.

 

Cand mananci pe fuga, in masina, nu mai esti atent la cantitatea de alimente. Daca mananci direct dintr-un pachet de biscuiti, sunt mari sanse sa consumi mai multi decat daca ti-ai fi luat pe o farfuriuta si ai fi pus pachetul deoparte.

 

Stresul duce adesea la consolarea prin mancare. Insa berea, pungile de floricele sau semintele consumate seara nu fac decat sa adauge kilograme. Secretul sta in gasirea unei alte modalitati de eliberare, care sa nu aiba nicio legatura cu mancatul: plimbarile in aer liber, discutiile cu prietenii, sportul, meditatia etc.

 

Tot pentru a nu mai manca mult iti poti taia portiile in jumatate. Foloseste farfurii mai mici, pentru a le vedea pline si vezi daca te saturi cu noua cantitate de mancare. Se poate sa ai surpriza de a constata ca senzatia de satietate apare mai devreme decat credeai.

 

3 Saritul peste mese


Saritul peste mese sporeste senzatia de foame si te face nu doar sa mananci mai mult seara, dar sa si optezi pentru mai multe gustari pe durata zilei. Multe persoane, in loc sa mearga la masa, prefera sa rontaie ceva pentru a-si pacali foamea. In acest fel, odata ce termina treaba, pe langa toate gustarile luate, vor dori sa manance o cantitate mai mare de mancare, ceea ce duce la un dezechilibru in organism.

 

4 Mesele tarzii

 

Unele dintre principalele motive ale meselor tarzii sunt activitatile sedentare, precum privitul la televizor sau navigatul pe internet.   citeste mai mult...

Sursa Ele.ro

 
Clasificare stire: Nutritie
Vezi stiri din categoria: Nutritie
Vezi articole din categoria: Nutritie
 
 
Acest site este detinut, administrat si mentinut de SC Blue Soft SRL, Distribuitor independent al produselor CaliVita® International. Distribuitorul independent mentionat mai inainte este singurul responsabil de continutul acestui site, iar Reteaua CaliVita® International si entitatile sale operatoare nu au nici o responsabilitate cu privire la acest site. Ne luam angajamentul sa va anuntam cand un produs nu mai este pe stoc sau o promotie este retrasa.

Pagina de internet www.farmamed.ro si detinatorul acesteia SC BLUE SOFT SRL nu comercializeaza produse ci doar promoveaza produse ale unor distribuitori autorizati, avand rolul doar de a prelua si retransmite catre acesti distribuitori comenzi on line. Drept urmare, farmamed.ro si SC BLUE SOFT SRL nu se fac raspunzatoare de eventuale deficiente aparute in livrarea comenzilor, continutul coletelor, provenienta sau calitatea produselor, acestea revenind in sarcina exclusiva a distribuitorilor autorizati al produselor respective.