SEXTING, noul nume al preludiului: cat de eficiente sunt mesajele si pozele cu continut sexual explicit (studiu)

04 Februarie 2011
 

Potrivit unui studiu, comunicare online nu dăunează relaţiei de cuplu, aşa cum ar fi fost de aşteptat, ci, dimpotrivă, îi face pe parteneri mai dezinhibaţi

Tot mai multe cupluri au tendinţa de a-şi comunica dorinţele sexuale prin intermediul internetului sau cu ajutorul gadgeturilor, scrie ziarul The Denver Post în ediţia de miercuri. Aceasta este concluzia la care s-a ajuns în urma unui sondaj realizat online de către revista Men's Fitness, care a intervievat 1.200 de persoane, femei şi bărbaţi din America. Fenomenul poartă denumirea de sexting (de la sex şi texting): trimiterea de mesaje şi de fotografii cu conţinut sexual explicit, la început prin intermediul telefonului mobil, ulterior şi prin alte medii de comunicare online.

Potrivit cercetării, acest tip de comunicare "fierbinte" nu dăunează relaţiei de cuplu, ci, dimpotrivă, îi dezinhibă pe parteneri. În plus, mesajele deocheate, transmise prin intermediul Internetului, au un rol de afrodisiac pentru parteneri, acestea îmbunătăţind calitatea vieţii sexuale.

Sexting-ul, responsabil de sexul de la a doua întâlnire

Subiecţii au precizat că acest tip de comunicare - sexting - grăbeşte lucrurile spre o partidă de sex, lucru rar întâlnit în cazul comunicării faţă în faţă, după cum au răspuns 80 la sută dintre femei şi 58 la sută dintre bărbaţi, care au precizat că preferă să flirteze prin intermediul Facebook-ului sau a chat-urilor.

Până ca Internetul să fie accesibil tuturor, oamenii se întâlneau pentru a se cunoaşte. Acum, partenerii se cunosc virtual, iar de aici apare şi dorinţa de a face sex chiar de prima întâlnire faţă în faţă. citeste mai mult...

Sursa Gandul

 
Clasificare stire: Viata sexuala
Vezi stiri din categoria: Viata sexuala
Vezi articole din categoria: Viata sexuala
 
 
Acest site este detinut, administrat si mentinut de SC Blue Soft SRL, Distribuitor independent al produselor CaliVita® International. Distribuitorul independent mentionat mai inainte este singurul responsabil de continutul acestui site, iar Reteaua CaliVita® International si entitatile sale operatoare nu au nici o responsabilitate cu privire la acest site. Ne luam angajamentul sa va anuntam cand un produs nu mai este pe stoc sau o promotie este retrasa.

Pagina de internet www.farmamed.ro si detinatorul acesteia SC BLUE SOFT SRL nu comercializeaza produse ci doar promoveaza produse ale unor distribuitori autorizati, avand rolul doar de a prelua si retransmite catre acesti distribuitori comenzi on line. Drept urmare, farmamed.ro si SC BLUE SOFT SRL nu se fac raspunzatoare de eventuale deficiente aparute in livrarea comenzilor, continutul coletelor, provenienta sau calitatea produselor, acestea revenind in sarcina exclusiva a distribuitorilor autorizati al produselor respective.