Somnul este o chestiune de ADN

19 August 2009
 

Pliniu cel Tânăr, Napoleon I, Victor Hugo sau Winston Churchill se mulţumeau cu câteva ore de somn pe zi, conform cronicarilor. Einstein dormea unsprezece ore fără întrerupere. Dovadă că pentru mai marii acestei lumi, ca şi pentru muritorii de rând, inegalitatea în faţa somnului este una din trăsăturile cele mai comune. Una din explicaţiile acestei inegalităţi a fost poate descoperită de o echipă americano-germanică de biologi, care şi-a publicat studiile în revista Science din 14 august, scrie ziarul francez Le Monde.

Ying He (de la Universitatea din California, San Francisco) şi colegii săi au studiat obiceiurile de a dormi ale unei familii. Doi din cei şapte membri ai familiei, mama (69 de ani) şi una din fiice (44 de ani), dormeau în medie şase ore pe noapte, în timp ce ceilalţi cinci (cu vârste cuprinse între 10 şi 51 de ani) aveau nevoie de un somn de opt ore. citeste mai mult...

Sursa Informatia medicala

 
Clasificare stire: Sanatate
Vezi stiri din categoria: Sanatate
Vezi articole din categoria: Sanatate
 
 
Acest site este detinut, administrat si mentinut de SC Blue Soft SRL, Distribuitor independent al produselor CaliVita® International. Distribuitorul independent mentionat mai inainte este singurul responsabil de continutul acestui site, iar Reteaua CaliVita® International si entitatile sale operatoare nu au nici o responsabilitate cu privire la acest site. Ne luam angajamentul sa va anuntam cand un produs nu mai este pe stoc sau o promotie este retrasa.

Pagina de internet www.farmamed.ro si detinatorul acesteia SC BLUE SOFT SRL nu comercializeaza produse ci doar promoveaza produse ale unor distribuitori autorizati, avand rolul doar de a prelua si retransmite catre acesti distribuitori comenzi on line. Drept urmare, farmamed.ro si SC BLUE SOFT SRL nu se fac raspunzatoare de eventuale deficiente aparute in livrarea comenzilor, continutul coletelor, provenienta sau calitatea produselor, acestea revenind in sarcina exclusiva a distribuitorilor autorizati al produselor respective.