Supararile ne impiedica sa slabim

14 Aprilie 2010
 

Atunci când suntem încărcaţi de emoţii negative, consumăm alimente bogate în calorii. Factorii psihologici influenţează rezultatele unei diete într-o măsură foarte mare. De aceea, persoanele care doresc să slăbească trebuie să înveţe să-şi gestioneze emoţiile negative.

Cele mai noi date statistice arată că în România există patru milioane de persoane obeze, iar numărul lor este în creştere. Unii psihologi susţin că această cifră nu ar trebui să stârnească mirare în condiţiile în care cei mai mulţi români trăiesc sub un stres permanent din cauza crizei economice.

Problema este că ajungem să nu mai mâncăm doar atunci când ne este foame, ci pe fond emoţional, şi astfel nu mai respectăm cele trei mese principale ale zilei.

Inevitabil, în timp, acest comportament alimentar duce la acumularea de kilograme, de care nu mai reuşim să scăpăm doar cu ajutorul dietelor. citeste mai mult...

Sursa Adevarul

 
Clasificare stire: Slabit
Vezi stiri din categoria: Slabit
Vezi articole din categoria: Slabit
 
 
Acest site este detinut, administrat si mentinut de SC Blue Soft SRL, Distribuitor independent al produselor CaliVita® International. Distribuitorul independent mentionat mai inainte este singurul responsabil de continutul acestui site, iar Reteaua CaliVita® International si entitatile sale operatoare nu au nici o responsabilitate cu privire la acest site. Ne luam angajamentul sa va anuntam cand un produs nu mai este pe stoc sau o promotie este retrasa.

Pagina de internet www.farmamed.ro si detinatorul acesteia SC BLUE SOFT SRL nu comercializeaza produse ci doar promoveaza produse ale unor distribuitori autorizati, avand rolul doar de a prelua si retransmite catre acesti distribuitori comenzi on line. Drept urmare, farmamed.ro si SC BLUE SOFT SRL nu se fac raspunzatoare de eventuale deficiente aparute in livrarea comenzilor, continutul coletelor, provenienta sau calitatea produselor, acestea revenind in sarcina exclusiva a distribuitorilor autorizati al produselor respective.